سیب زمینی ، ماکارونی، نون و برنج کمتر بهتره از نون سبوس دار استفاده کنی
ماکارانی سیب زمینی . نون برنج کمتر . میتونی رشته پلویی بگیری با برنج قاطی کنی خیلی بهتره
هر چیز سوپرمارکتی و حتی آبمیوه طبیعی هم قندش از خود میوه بیشتره
اگ لب مرزه همینا بسه منم لب مرز بود همینارو فقط نخوردم بقیه چیزا مثل میوه اینا حذف نکن بخور ولی اندازه
برنج و نون و ماکارونی هم کمتر باید بخوری
و ی سری میوه ها
مثل پرتغال مثلا
بستنی هم نخور
برنج .ماکارانی و سیب زمینی و نون لواش رو هم ب حداقل برسون
از نون سنگک استفاده کن عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.