چند هفته ساک زایمان بستین ؟

۱۷ پاسخ

من هنوز نبستم نمیدونم از کی باید ببندم

هنوز هیچی نخریدم براش 🤦🏻‍♀️

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من ۳۷ بستم

۲۹ هفته

هنوز نبستم😑

منم هنوز نبستم نمیدونم چی باید بزارم

من نچیدم هنوز☹️

انشالله عید فطر🥹💕

الان بستم.

هفته۳۳

من دارم میبندم دیگه اخراشم به امید خدا

۳۴ هفته شدم هنوز نبستم😕

من ۳۶ هفته بستم

من از 32هفته میبندم

۳۲ هفته

هنو نبستم🦦

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد