من هنوز نبستم نمیدونم از کی باید ببندم
هنوز هیچی نخریدم براش 🤦🏻♀️
مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
من ۳۷ بستم
۲۹ هفته
هنوز نبستم😑
منم هنوز نبستم نمیدونم چی باید بزارم
من نچیدم هنوز☹️
انشالله عید فطر🥹💕
الان بستم.
هفته۳۳
من دارم میبندم دیگه اخراشم به امید خدا
۳۴ هفته شدم هنوز نبستم😕
من ۳۶ هفته بستم
من از 32هفته میبندم
۳۲ هفته
هنو نبستم🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.