آره غذای مورد علاقمه میتونی توش رب انار بریزی خیلییی خوش طعم میشه
خورشتی با برنج میخوریم تیلیتی میزنیم دمپختم میپزم
فلافل هم میشه باش درست کرد
تو سوپ فقط میریزم
دال عدس خودش ظاهرا یه نوع خورشته مامامان با سیر و رب و پیاز میزاره اخر کارم توش سیب زمینی میریزه.خیلی خوشمزه میشه
من سوپشو درست میکنم یا فقط با پیاز میپزم پوره میکنم رکشم فلفلو با روغن تفت میدم میریزم پیازو و دال عدس تفت میدم بعد آب یا آب مرغ
یا سیب زمینی و هویج و فلفل دلمه ای با پیاز یکم تفت میدم بعد عدسو اضافه میکنم تفت میدم بعد آب مرغ اضافه میکنم همش میپزه کامل پوره میکنم چون دال عدس به کف دهن میچسبه پوره بشه خوشمزه تره روشم نعناع داغ میریزم
من تو سوپ میریزم
منم باهاش عدسی درست میکنم
یه وقتا فقط خودسو میریزم
یه وقتا با عدس سیاه قاطی میکنم
منم همینطوری درست میکنم یه چندحبه سیر واب لیموهم بهش میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.