دال عدس خانما چطوری درست میکنین

۲ پاسخ

همون کار میکنم ممنون

هر چقدر که دال میخای بشور بذار کنار
سیر و پیاز و ادویه و رب و دال بدون اب تفت بده اول بعد آبش کن اندازه ای که روش رو بگیره کامل زیاد نکن من یدونه سیب زمینی درسته هم میندازم توش تا پخته بشه بعد لهش میکنم و دوباره بهش اضافه میکنم برای لعابش خوشمزه میشه توی دیگ بخارم میپزم که قشنگ له بشه میتونی تو قابلمه هم بپزی
نوش جونت😊🤍

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عماد 🩵👶 مامان عماد 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری