همون کار میکنم ممنون
هر چقدر که دال میخای بشور بذار کنار
سیر و پیاز و ادویه و رب و دال بدون اب تفت بده اول بعد آبش کن اندازه ای که روش رو بگیره کامل زیاد نکن من یدونه سیب زمینی درسته هم میندازم توش تا پخته بشه بعد لهش میکنم و دوباره بهش اضافه میکنم برای لعابش خوشمزه میشه توی دیگ بخارم میپزم که قشنگ له بشه میتونی تو قابلمه هم بپزی
نوش جونت😊🤍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.