۳ پاسخ

نکته های کوکی نرم
لایک کنید بالا بمونه

اگه فرتون فن داره روشن کنید حتما
طبقه وسط باشه
و اینکه چکش کنید
یکیشو بیارید بیرون از وسط چاقو بزنید اگه براق بود یعنی یکم دیگه باید باشه داخل فر
اگه مات بود یعنی پخته.
گول نخورید بگید نرمه دوباره بزارید تو فر ها
بعد اینکه خنک شه یکم سفت میشه
بعد از پخت هم درضمن بزاریدش داخل ظرف در بسته تا همیشه نرم میمونه و اصلا خشک نمیشه

مرسی عزیزم حتما درستش میکنم امیدوارم خوب بشه 🌹

نوش جان 😋
سبزا شکلاته؟

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی
بچه ها این تارت انقد خو‌شمزس که وقتی آوردیم با چایی خوردیم هرکی خورد چندبار گفت خیلی خوشمزس خیلی عالیه😁
و خانومای جمع هم دستورشو ازم گرفتن


تارت توت فرنگی 🍓

مواد لازم تارت توت فرنگی:
توت فرنگی ۴۰۰ گرم
شکر ۱۰۰ گرم(بسته به ذائقه تون می تونید کمتر یا بیشتر بریزید)
آب سرد ۵۰ گرم
نشاسته ذرت ۱۰ گرم
کره ۱۰ گرم

مواد لازم خمیر:
کره سرد ۱۵۰ گرم
آرد ۲۵۰ گرم
پودر قند ۸۰ گرم
تخم مرغ یک عدد
وانیل ۱دوم چایخوری



توت فرنگی هارو حلقه ای برش بزنید
با شکر و آب مخلوط کنید بزارید روی حرارت ملایم تا به غلظت برسه
بعد بهش کره و نشاسته ذرت رو اضافه کنید هم بزنید بزارید کنار تا از دما بیوفته



برای خمیر تارت کره سرد یخچالی رو مکعبی خورد کنید با پودر قند مخلوط کنید
بعد بهش آرد رو اضافه میکنیم و با نوک انگشت مخلوط میکنیم تا شبیه خورده نون بشه
بعد بهش تخم مرغ و وانیل رو اضافه میکنیم اگه داشتید یکم اسانس توت فرنگی هم اضافه کنید که خمیرتونم توت فرنگی‌ای بشه🤌🏻
بعد مخلوط میکنیم تا جمع بشه
ادامه در کامنتا، جا نشد اینجا



#شیرخشک #پوشک#فرزندپروری#ختنه#شیشه#بچه
#شیرخشک#پوشک#فرزندپروری#ختنه#شیشه#بچه #کولیک#شیرمادر
#شیرخشک#پوشک#فرزندپروری #شیردهی #کولیک#ختنه
مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی
پیتزا خونگی🍕
بچه ها من با این خمیر، پیتزا، پیراشکی، کیک پیتزایی، ساندویچ شکم پر و... هرچی بگید درست کردم عالی شده
یعنی جواب پس داده حسابی
با خیال راحت درستش کنید و مطمئن باشید موادتون حروم نمیشه.



500 گرم آرد
300 میلی آب ولرم
1 ق چ نمک
1 ق چ شکر
1 ق غ خمیر مایع
4 ق غ روغن

حتما از سالم بودن خمیر مایه مطمئن بشید
خمیر مایع و شکر رو داخل ظرف بریزید با اب ولرم(آب نباید داغ باشه در حدی باشه که انگشتتون رو می‌زنید داخلش نسوزه)
درشو بزارید ده دقیقه به عمل بیاد
(عمل اومدنش اینطوریه که روش کف میکنه)

داخل ظرف بزرگتر آرد و نمک بریزید هم بزنید
خمیر مایتون رو اضافه کنید ورز بدید تا جمع بشه
بعد بهش روغنتون رو اضافه کنید و ورز بدید
کف ظرف رو چرب کنید خمیر رو جمع کنید بزارید وسطش و سلفون بکشید و پارچه بندازید روش بزارید یک ساعت بعد عمل میاد و حجمش دو برابر میشه
ادامه تو تاپیک حجم متن زیاده


#شیرخشک #پوشک#فرزندپروری #ختنه#شیشه#بچه #کولیک#شیرمادر
#شیرخشک#پوشک#فرزندپروری #شیردهی#کولیک
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
عصرونه داریم چه عصرونه ای
کیک یزدی با طعم باقلوا🤌😋
دستورش اینه که ۴تا تخم مرغ هم دمای محیط رو با وانیل و یه قاشق چایخوری پودر هل و یه لیوان شکر ده دقیقه با همزن میزنیم تا کرمی و کشدار بشه بعد بهش یه لیوان روغن اضافه میکنیم نصف لیوان شیر همدمای محیط رو با نصف لیوان گلاب مخلوط میکنیم و بهش چندقاشق زعفرون دم کرده غلیظ اصافه و مخلوط میکنیم ترکیب شیر و گلاب و زعفرون درنهایت باید یک لیوان بشه اونم به مواد اضافه میکنیم و یه قاشق چایخوری عسل برای اینکه کیکای براقی داشته باشیم دو لیوان آرد و یه قاشق بیکینگ پورد مخلوط میکنیم و سه بار الک میکنیم و طی دو مرحله به مواد اضافه میکنیم و اروم با لیسک یا همزن دستی به صورت دورانی هم میزنیم قالبای کیک یزدی رو کاغذ مخصوص کیک یزدی میچینیم و دو سوم قالب رو از مواد پر میکنیم و داحل فری که ۲۰ دقیقه از قبل گرم شده به مدت ۳۰تا۳۵ دقیقه میپزیم وقتی کیکا روش طلایی شد با خلال دندون تست میکنیم اگه بهش نچسبید پخته ،نوش جونتون🥰
#پوشک
#شیرخشک
#فرزند پروری
مامان آرشا و شاینا 🕊️ مامان آرشا و شاینا 🕊️ ۱ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
عصرونه واسه جوجه طلایی🐥
کیک گلاب و زعفران که با یکم کرم پسته و میوه های تازه و میوه های استوایی خشک تزیین شده 🤩🥧
طرز تهیش همون مثل کیکای معمولیه فقط من پیمانه رو یه چیز خیلی کوچولو گرفتم که درنهایت یه کیک کوچولو میده
یدونه تخم مرغ هم دمای محیط رو با یکم وانیل با همزن میزنم تا کرمی بشه بهش یه قاشق عسل و یه قاشق شکر اضافه میکنم دوباره هم میزنم نصف پیمانه روغن من از مخلوط کنجد و زیتون استفاده میکنم ، شیر هم دمای محیط رو با یه قاشق زعفرون دم شده و یکم گلاب مخلوط میکنم مخلوطشون میشه اندازه یه پیمانه و به مواد اضافه میکنم و در حد مخلوط شدن هم میزنم یه پیمانه آرد رو با یه قاشق چایخوری بکینگ پودر مخلوط میکنم و به مواد اضافه میکنم نصف پیمانه هم پودر مغزیجات اگه اینو خواستین حذف کنید به جاش آرد اضافه کنید قالب رو چرب میکنم با کره و موادو داخلش میریزم روشو کنجد میپاشم و به مدت ۳۵ دقیقه در دمای ۱۸۰ درجه میپزمش این کیک زیاد شیرین نیست چون شکر نداره اگه خواستین شیرین تر باشه شکر رو بیشتر بریزید ولی چون واسه بجه هاس نزنید بهتره 🥰
#پوشک
#شیرخشک