بمن ک نداده دکتر
دکتر من نداد گفت نیاز نیست استفاده کنی
من ک نخوردم اصن
دکترم بهم داده
هر روز گف بخورم
برای هوش و وزن خیلی خوبه
من میخورم حتما مهمه که دکتر تحویز میکنه
دکتر بمن ک هنوز نداده
دکتر به من نداده
دکتر ب من نداده ولی اگ ماهی اینا کم مصرف میکنی امگا بخوری خویه
برای هوش بچه خوبع
اگه ماهی میخوری نه ولی اگه نمیخوری بخر بخور یک روز درمیان با ویتامین د۳
پیش کی میری دکتر یادم رفته
من بهم نساخت نمیخورم گفت ماهی و میگو بخور بجاش
ب دکترت مشورت کنند ببین چ میگ بر اساس سونو و وزن بچه لازم باشه برات مینویسن
برای هوش بچس
بستگی داره بعضی دکترا تجویز میکنن بعضی ها ن بمن از ۱۸ هفتگی تجویز کرده دو روز ی بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.