سردی جات رو حذف کن و گرمیجات بخور زیاد
استری نداشته باش و فق بیخیال باش انگاری ک برات مهم نی بگیرع یا ن
من ۳سال افدام بودم ماه قبل انقد بیخیال بودم ک اصن برام مهم نبود و همون ماه گرف 😍
از تع دلم ارزو میکنم انشاالله ب زودی خدا دامنتو سبز کنه گلم
دمنوش بابونه
هیچی خواهر هرکارکردم نشد که نشد
برو دکتر دارو بده
درکنارش روزی نیم ساعت پیاده روی کن و برقص.
گرمیجات بخور سردی رو حذف کن . قندو شکر و فست فودو نوشابه رو حذف کن شیرینجاتم حذف کن
سبزی و میوه خیلی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.