۴ پاسخ

سردی جات رو حذف کن و گرمیجات بخور زیاد
استری نداشته باش و فق بیخیال باش انگاری ک برات مهم نی بگیرع یا ن
من ۳سال افدام بودم ماه قبل انقد بیخیال بودم ک اصن برام مهم نبود و همون ماه گرف 😍
از تع دلم ارزو میکنم انشاالله ب زودی خدا دامنتو سبز کنه گلم

دمنوش بابونه

هیچی خواهر هرکارکردم نشد که نشد

برو دکتر دارو بده
درکنارش روزی نیم ساعت پیاده روی کن و برقص.
گرمیجات بخور سردی رو حذف کن . قندو شکر و فست فودو نوشابه رو حذف کن شیرینجاتم حذف کن
سبزی و میوه خیلی بخور

سوال های مرتبط