۱۴ پاسخ

یک تومن🥲🥲🥲🥲
کاش ب ما میگفتی با قیمت مفت

سلام عزیزم ببخشید از رژیم لیمومی راضی هستی؟ من موندم ۴p بگیرم یا مزوبولیک

من چندسال باهاش رژیم گرفتم.۷ ۸ کیلو هم کم کردم.ولی بعدش استپ کردم.الان بعد زایمان وزنم رفته بالا دارم با برنامه کرفس کالری شماری میکنم.تو دوران شیردهی هستم وگرنه با فستینگ بهترم میشه.

اره یکم فشارخون دارم

من قبلا گرفتم باهاش ۱۳ کیلو کم کردم خیلی خوبه همه چی داره اصلا اذیت نمیشی

درخواست قبول کن کاردارم

من رژیم لاغریشو قبلا گرفتم باهاش 15 کیلو کم کردم خیلی راضی بودم
ولی این رژیم 4p رو نگرفتم

چرا برنامه زیره رو و دان‌نکردی همه چی داره

با برنامه زیرو کالری شماری کن

اره قبلنا گرفتم

من سال 99با رژیم لیمومی16کیلو کم کردم مو ب مو انجام بده رژیمت رو

بنظرم خودت کالری شماری کن

من خریدم زیاد جالب نبود

بنظرم حضوري ك بري تحت نظر دكتر بهتره هر ماه چكاپ كامل ميشي

سوال های مرتبط