چ اسمای قشنگی نوشتن 😍♥️
چرا اسمای الان اینقد ب دلم نمیشینن
اسم مادر بزرگ من دلبر ☺️
مادر بزرگ من نقره اسم مادرش هم طلا بوده🥰🥰
همه اسم هایی که نوشتید حس تازگی و قشنگی و حس خوب و خوش آوایی میدن
حس اشنا حس بهار
طرلان 🌝
صدیقه سکینه
اسم مادربزرگ من شیرین بود🥹🥲روح همه مادربزرگای آسمونی شاد🖤
گل صنم اسم مادرم
اسم مادربزرگ مامانم ماه نسا و بستگول که منم اگه دختر بود بچم دوست داشتم بزارم ماه نسا
اسم مامانِ بابا ماه بانو بود ک بهش ماه خانم هم میگفتن
اسم مامانِ مامانم نسترجهان بود مادربزرگم ی رگ روسی داشت سفید پوست با چشمهای آبی داشت
فرنگیس🪐🥹
سلام عزیزم مامان برگ گل به سلامتی زایمان کردی؟
خانم🧡 مامان مامانم
خانم جان💚 مامان بابام
ماهرخ مامان مامانم
مریم مامان بابام