خانوما دندون درد شدید دارم چ کار کنمممم؟؟😭😭😭😭

۷ پاسخ

آب نمک و آب لیمو هم قرقره کن بزار عفونتش بخابه

قطره میخک از داروخونه بگیر استفاده کن

میخککک بزار توش

سلام یه چیز بهت میگم واقعا معجزه. من خودم نمیتونستم هیچی بخورم ونمیشدم هیچی بخورم از درد.یه دستمال کاغذی بردار .نوکش آتیش بزن.دودش از بینی بده تو یا اگرم میتونی بکن تو دهن سمت همون دندون فوری آروم میگیره.از من که با این آرومه فعلا.دندونت آروم شد فقط دعام کن.منم یکی تو گهواره بهم یاد داد کلی دعاش کردم

سلام منم دندان درد شدید دارم رفتم دکتر گفت نمتونی بکشی با درستش کنی چون بی حس کننده کلا ظرر داره فقط فقط گفت آموکسی‌سیلین 50درصد باید بخورم فقط اون قرص بی خطر هست

میتونی دندونتو درست کنی. اگر شرایط داری. فقط دکتر نامه میده بعد میری دندون پزشکی سه ماه وسط اجازه درست کردن داری

میخک بزار روش اما اب دهنتو قورت نده اروم میکنه استامینوفن ساده ام میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد