سلام مامانا چطوری شروع کنم بهش غذا بدم بلد نیستم

۳ پاسخ

روی صندلی یا روروئک بشونش،نه زوی پات.بدنش کاملا صاف باشه خم نکن.
فرنی ساده درست کن(برنج ایرانی رو بشور تو سینی بذار روی بخاری تا خشک بشه و بعد پودرش کن.یه قاشق چایخوری بریز تو قابلمه با آب جوشیده سرد حل کن و بذار بپزه.یه کوچولو نباتم بنداز)
دفعه اول سه قاشق چایخوری بده.
اینو تا یک هفته روزی یک وعده ادامه بده

با فرنی

فرنی رقیق شده با شیر مادر یا شیر خشک بده کم کم به مرور غلیظ کن با قاشق سیلیکونیه نرم بشون تو صندلی غذا من خودم با چند قاشق شروع کردم

سوال های مرتبط