خانما ای خوبه برای شیر زیاد بشه

تصویر
۹ پاسخ

من لاکتاول میخورم، اینم گرفتم، دکتر گفت با هم نخورشون

آره خوبه هم زیاد و هم چرب میشه

بله بله

آره خوبه

آره عالیه من دائم میخورم

اره شیروچرب میکنه

من بارخوردم‌خوب بود ولی سردرد شدید گرفتم وفشارم رفت بالا همینحور پر گذاشته

بله منم خوردم خیلی خوب بود

لیدی میلم عالیه

سوال های مرتبط