اگ دیابت و فشار بارداری نداری نبات داغ بخور برا من ک خیلی خوب جواب داده شب ک بخورم صب راحتم اوکی اوکی میشم عرق نعنا هم داشتی یکم بریز توش
مکمل دایجستیو گلدن لایف عالیه و مجاز
ورزش
فعالیت
غذاهای ضد نفخ
و دراز کشدن به پهاو
رهاش کن😁
وای گفتی من از ماه نهم اینجوریم یکسره میرم دستشویی گلاب به روتون خیلی اذیتم
من اینجوری شدم بعد شربت آلومنیوم ام جی خالی گرفتم بعد هر وعده نهار و شام دو قاشق میخورم بهترم ...حتما ام جی باشه اگه داروخونه ام جی اس داشت نگیر
سعی کن صبح بعد صبحانه، شیر یا چایی گرم بخور، یه کم فعالیت داشته باش، سبزیجات و مایعات زیاد استفاده کن
رها کن خودتو یک کم نعنا و گرم جات بخور نفاخم نخور
منم دارم. هرکاری میکنم خوب نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.