۴ پاسخ

نفاخ نخور فقط
چ سزارین چه طبیعی سعی کن روز قبلش یا شبش حتما سرویس بری هم طبیعی حس مدفوع اذیتت میکنه هم سزارین

زايمان سزارين: سوپ يا سالاد

زایمانتون کی هست ؟ دقیق چند هفته اید؟ اختیاری هستید؟

جوجه کباب خوبه با کمی برنج

سوال های مرتبط

مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی