من امروز یکی دیدم نوشته بود سیب زمینی سرخ کرده 🥹🥹من از این به بعد با این تغذیه میکنم😂
پروتئین عالیه
هر سه وعده غذایی باشه
میان وعده هممغز بادوم خام خیلی خوبه ، میوه
بادوم درختی و بادوم هندی هم هر روز میخوردم
شیر و خرما هرروز بخور
سینه مرغ و سیب زمینی
تخم مرغ ابپز
بستنی البته وزن خودتم با بستنی میره بالا
نیارا بدنیا اومد۳/۵۵۰بود
کره بادام زمینی. آب گوشت .مرغ کبابی . گوشت کبابی.
ماه آخر سوپ مایعات زیاد بخور شیرت زود راه میفته بعد زایمان
تو ساک خودت هم حتما خرما گردو آناناس و مویز بزار با آبمیوه طبیعی
کله پاچه
بهداشت به خواهرم گفته بود بعد صبحانه اگه قند نداری ژله و بستنی
کباب و گوشت قرمز سیب زمینی آتیشی
پروتئین و حبوبات و آجیل بدون نمک
حلیم
بستنی
کباب کوبیده اینارو شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.