از الان چی بخوریم واسه وزن گیری جنین؟
#سیسمونی #شیرخشک #فرزندپروری

۱۰ پاسخ

من امروز یکی دیدم نوشته بود سیب زمینی سرخ کرده 🥹🥹من از این به بعد با این تغذیه میکنم😂

پروتئین عالیه
هر سه وعده غذایی باشه
میان وعده هم‌مغز بادوم خام خیلی خوبه ، میوه

بادوم درختی و بادوم هندی هم هر روز میخوردم

شیر و خرما هرروز بخور
سینه مرغ و سیب زمینی
تخم مرغ ابپز
بستنی البته وزن خودتم با بستنی میره بالا

نیارا بدنیا اومد۳/۵۵۰بود

کره بادام زمینی. آب گوشت .مرغ کبابی . گوشت کبابی.
ماه آخر سوپ مایعات زیاد بخور شیرت زود راه میفته بعد زایمان
تو ساک خودت هم حتما خرما گردو آناناس و مویز بزار با آبمیوه طبیعی

کله پاچه

بهداشت به خواهرم گفته بود بعد صبحانه اگه قند نداری ژله و بستنی
کباب و گوشت قرمز سیب زمینی آتیشی

پروتئین و حبوبات و آجیل بدون نمک

حلیم

بستنی
کباب کوبیده اینارو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی