بستگی به روحیه خودت. داره من سر دختر اولم مصمم بودم طبیعی زایمان کنم و ورزش و ... کردم چهل هقته و دو روز کیسه ابم سوراخ شد بستری شدم و وقتی بیمارستان بودم تحت تاثیر محیط اونجا و سروصدا و دادوبیداد مادرهایی ک داشتن طبیعی بدنیا میوردن روحیمو باختم و
خلاصه ساعت یازده شب بود که بخاطر ضربان قلب پایین جنین سز اورژانسی شدم و اگر بازم برگردم از اول سزارین رو انتخاب میکردم....
فقط سزارین
طبیعی من راضی بودم
من تا یک ماه قبل از زایمانم میگفتم قطعاا سزارین
یهو نظرم عوض شد و طبیعی زایمان کردم و خیلی راضیام
هیچکدوم🚶🏻♀️🚬
قبل زایمانم گفتم سزارین ولی الان میگم هیچکدوم هردوتاش واقعا سخته😵💫
تجربه طبیعی نداشتم ولی سز عمل خوبی داشتم
من تجربه ی جفتشو دارم و ب نظرم هردوتاش سختیای خاص خودشو داره...به بدنت بستگی داره من الان که تقریبا یک ماه از زایمان دوم گذشته و سزارین شدم به نظرم سزارین خیلی بهتر از طبیعیه چون برای زایمان اولم اصلا تجربه خوبی از طبیعی نداشتم...
اما سزارین هم اینجوری نیست ک فکر کنی هیچ دردی نداری اما دردش با مسکن و شیاف و اینا کم میشه
اگ کسی بخواد سزارین اختیاری کنه هزینه اش چقدر در میاد بیمارستان ؟؟؟
سزارین رو تجربه نکردم طبیعی زایمان کردم خیلیی سخت بود میتونین تجربه ام رو هم بخونین بنظرم هیچ دردی نمیتونه به اندازه زایمان طبیعی سخت باشه
دوتاش سخته ولی طبیعی به علاوه اینکه دردش بیشتره روحیتم میبازی رو من خیلی اثر منفی گذاشت ...
من فقط سزارینو تجربه کردم و از اونجایی که یه بار معاینه شدم و خیلی بدم اومد قطعا سزارین من خیلی عمل خوبی داشتم خداروشکر
فقط سزارین
بدون لحظه ای تردید سزارین
تخم گذاشتن
ببین همه چی بستگی به روحیه طرف و سیستم بدنیش داره.مثلا من یکی عمرا طبیعی بیارم چون نمی تونم هضم کنم کلی درد بکشم اونم چند ساعت که یه بچه به دنیا بیاد.ولی خب ممکنه یکی همین دردو دوست داشته باشه و بخواد طبیعی بیاره
صدرصد سززز
طبیعی
سزاریننننننن😁😁
دوتاش سخته 😒
منم صددرصد سزارین
منم تو اين مرحلم و واقعا نميدونم يه حس هيجان و استرس دارم
سزارین صددرصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.