خانوما واکسن ۴ماهگی سخته
دوتا پاهاش ؟

۶ پاسخ

من امروز زدم موقع زدن امپول فقط گریه کرد خداروشکر اسان بود

میگن از واکسن دوماهگی سختره

بله هردوتا واسه دختر من سختر از دوماهگی بود

برا پسر من خیلی سبک بود خدا رو شکر
اره دو پاش

فقط حین زدن اذیت بود

من زدم اصلا اذیت نشد دخترم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان علی و هانا مامان علی و هانا ۱۱ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی