برا سوزش معده شیر خوبه؟ کسی امتحان کرده؟

۷ پاسخ

من بدتر میشم

قرص بهتره
پنتوپرازول

من قرص پنتاپرازول میخورم

شیر معده رو بد تر میکنه فکر کنم

چایی نعنا ولیموناد خوبه

وقتی اسید معده ام زیاد میشه میخورم خیلی بهتر میشم

احساس میکنم بدترش می‌کنه 😐

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 🎀✨ مامان پرنسس 🎀✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی