سلام .. من هر روز انواع شیرینیو میخورم میترسم بد باشع ولی موقع ازمایش قند قند نداشتم.. میگن شیرینی زیاد اب دور بچرو زیاد میکنه ک خوب نیست
سلام صبح شماهم بخیر
ن ضرر نداره هر چی میلت میکشی بخور ولی سعی کن تخم مرغ هم بزاری تو وعده هات👌🏻😍
کیک رو با شیر بخور😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.