۲ پاسخ

سلام .. من هر روز انواع شیرینیو میخورم میترسم بد باشع ولی موقع ازمایش قند قند نداشتم.. میگن شیرینی زیاد اب دور بچرو زیاد میکنه ک خوب نیست

سلام صبح شماهم بخیر
ن ضرر نداره هر چی میلت میکشی بخور ولی سعی کن تخم مرغ هم بزاری تو وعده هات👌🏻😍
کیک رو با شیر بخور😍

سوال های مرتبط