۶ پاسخ

من از سه ماهه اول که گذشت شروع کردم به خوردن چیای مقوی چون سه ماه اول ویارم شدید بود هیچی نمیتونستم بخورم... از اول تغذیه مهمه چون تو هر هفته یه تغیراتی رو جنین شکل میگیره.. از زمان تشکیل قلبش تااا وقتی که دنیا بیاد همش درحال تغییره و باید تغذیه خوب داشته باشی ذره ذره این تغذیه هارو اندامش تاثییر داره..
ولی برا وزنش دوماه اخر میگن رو وزنش کار کنید

نه از همون اول مهمه عزیزم دیگه فرصت زیادی تا بدنیا اومدنش هم نیست باید چیزایی بخوری که وزن بگیره بچه

تغذیه از اول مهمه دیگه
ولی برای وزن گیری از ماه ۸ شروع میشه
ماه ۹ اوجش میشه

وزن گیری از ۲۸ هفته شروع میشه ، از ۳۲ اوج میگیره
حتی روزای آخر دیگه‌ موشکی میره بالا اگه چیزای خوب بخوری

دوماه آخر خیلی مهمه

ن دیگ

سوال های مرتبط

مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلای مامان نیلای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۳ ماهگی
مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی