خانما تا کی نمیشه باقالی خورد؟اصلا واسه چی نباید خورد؟

۲ پاسخ

بخاطر احتمال آلرژی یا بروز فاویسم

والا من ک خوردم اما اگه میخوای خیالت راحت شه ی ازمایش فاوییم از بچت بگیر بعد بخور

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی