سیرجان
پوشک کولیک رفلاکس

تصویر
۸ پاسخ

مثل اخبار دشمن باید کمی سانسور کرد چون خائن زیاد هست نباید زیاد تلفات گفت از اونور هیچی نه گفته میشع و نه پخش میشه ایران چرا اینکارو انجام نده؟

اره ما متوجه شدیم چهارتا انفجار بود ولی دور بود با این حال خونه ما لرزید.....میگن میخاسته نیروگاه برق بزنه تو جاده کرمونی که نشده ما اینجوری شنیدیم

مامان گوگوجی چرا مینویسی پاک میکنی؟!ن نرهبشینه. من میشینم پای اینترنشنال... هر کی مختاره راه درسترو انتخاب کنه...

دیشب بازم فولاد مبارکه رو زدن ۱۷ تا بود شایدم بیشتر همه خونه میلرزید

واسه ما لرزش داشت من یبارشو متوجه شدم از خواب پریدم

میگن تو بیابون زدن

اینجا ک مارو زدن ولی صدای نیومده

والا دیشب هم اندیمشک همش آسمون پر بود

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۱ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی