شما غذایی که از روز قبل مونده باشه میخورید؟

۱۸ پاسخ

اره خعلی پیش اومده غذای روز قبلو بخورم

اره بابا

نه میدم شوهرم بخوره 😐😂

تا چی باشه
دوستداشته باشم اره میخورم

من همیشه غذا برا دو روز درست میکنم ک راحت باشم بتونم بخوابم😑

والا با این وضع برا چند روزم باشه میخورم از خدامه غذا بمونه تا چندروز😂

من اوایل معدم خیلی حساس بود میسوخت الان اوکی هس گاهی میخورم

اگر مثلن شبش درست کرده باشم ظهرش میخورم وگرنه اینجوری بمونه خیلی اصلا نمیتونم بخورم حالم بد میشه

چند روز که نه ولی مال روز قبل تو یخچال باشه میخوریم ..اگر بخواهیم بیشتر نگه بداریم بعدا بخوریم فریزر نگه میدارم من و بعد میخوریم تو یخچال دوسه روزه فاسد میشه

من اگه از شب قبل مونده باشه واسه ناهار میخورم بیشتر از اون بمونه نمی‌خورم

من گاهی واقعا سختمه آره میخورم گرسنه باشی که نمیشه نخورد هم خودم هم بچه گناه داریم

آره بابا

اره بابا سخت نگیر

چند روز قبل هم باشه میخورم

من قبلا اصلا نمیخوردم اما الان باردارم حال ندارم هرروز غذا درست کنم ی روز ک درست میکنم زیاد درست میکنم ۳روز میخورم😂😂

نه اصلا هیجوقت نمیخوردم

نه…..

نه من نمیخورم بدم میاد

سوال های مرتبط