ب نظر من هیچ اسمی قدیمی نیست الان دارن میزارن کوروش و یزدان مگه مال ۲۵۰۰ سال پیش نی
دارن میزارن محمد و فاطمه مگه مال ۱۴۰۰ سال پیش نی ..
اسم هرچی ب دلت نشست رو باید بزاری قشنگم ...
هر اسم جدیدی یه روز قدیمی میشه اسمی انتخاب کن که قشنگ و دلنشین باشه
بنظر من هستی خیلی قشنگه
قدیمی جدیدو ول کن ببین چی به دلت میشینه
من کلی اسمای جدید انتخاب کردم همسرم قفله رو دلارام
همه هم میگن قدیمیه و نزار و ....
فک کنم مال ۲۵ سال پیشه ولی قشنگه دختر عموی من هم سنیم اسمش هستی
قشنگیش به اینه که
دیدیش بهش میگی هستیِ مامان
قشنگه
قشنگه ، دوسش دارم😍
هرچی به دلت نشست بزار هراسم جدیدی یه روز قدیمی میشه به منم گفتن مژده قدیمیه ولی به دل هردوتامون بود گذاشتیم
اگه بهش تو مدرسه نگن هستی یا نیستی خوبه
قدیمی
قدیمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.