۱۱ پاسخ

بفرما

تصویر

به به نوشجونت

بهتره پاک کنی بااین یک لیوان معجون هزارتا حرف درومد😅

گردو با شیر باعث میشه لک بیاری

ب بابای نی نی هم بده😁😁😁

نوش جان عزیزدلممم
هفت عدد خرما 😳زیاد نیست ؟

من یک لیوان شیر و یک عدد کردو پنج عدد بادوم رو مخلوط میکنم خرما نمیریزم گاهی دوتا خورما کنارش می خورم گاهی یکم عثل داخش قاطی میکنم
هنوز موز نخریدم

من هرچی که گفتن امتحان کردم.بچه ام ۲۶۰۰ دنیا اومد.دکترش گفت تغدیه مهم هست اما ژنتیک و اینکه در دوره بارداری دور از استرس باشی خیلی اهمیت داره

من میخام خرما بزنم خوب قاطی نمیشه میریزی تو مخلوط کن؟

گوشت بشه براش ایشالا 💙💙

نوش جونت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شیعه کوچولو مامان شیعه کوچولو ۹ ماهگی
سلام مامانای گل
عزاداری هاتون قبول💕
مهربونایی که دغدغه شون وزن گیری جوجه تو دلشون هست ی برنامه میذارم که تجربه شده ی ان شاءالله شمام بتونید استفاده کنید😘
#دوره_بارداری 207

حالا چیا خوبه برای وزن گیری جنین؟

❇️ خوردن حلیم گندم گوشت برای صبحانه یکی از بهترین غذاها برای وزن گیری جنین هست.

🔹 هر روز صبح ساعت 8 یه لیوان شیرعسل بخورید.

🔸 هر روز ساعت 10 یه مشت مغز بادام شیرین خام بخورید.

🔹 هر روز ساعت 12 یه مشت مغز بادام هندی خام بخورید.

🔸 هر روز ساعت 14 به تعداد 7 تا دونه پسته درختی بخورید. البته در صورتی که یبوست نداشته باشید.

🔹 هر روز ساعت 16 یک عدد سیب رسیده شیرین بخورید.

🔸 هر روز ساعت 18 یک عدد انار شیرین بخورید. اگه نبود یه قاشق رب انار شیرین بخورید.

هر شب ساعت 20 به تعداد 7 عدد خرما بخورید.

❇️ در کنار همه این ها سه وعده غذایی رو هم خیلی مقوی میل کنه تا ان شالله وزن جنین به خوبی زیاد بشه و مشکلی پیش نیاد.

با این برنامه غذایی کم خونی و چند تا بیماری دیگه هم برطرف میشه.