خانم ها من نمی‌دونم اسم ماهی چیه اگه یه بار بخورم طوریه ؟

۸ پاسخ

هر ماهیی میخوای بخور فقط پوست و قسمتای خیلی چرب و ژله ایش رو جدا کن چون جیوه زیر پوست و قسمتای چرب جمع میشه

سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1

ولی کلا ماهمه نوع ماهی تو بارداری میخوریم مشکلی هم پیش نیومده😁😁

ببین ماهی اگه سایزش کوچیک باشه اوکی جیوه کمتر داره

ماهی سالمون یا قزل الا واسه خانمای باردار عالیه

باید ماهی سالمون بخوری عزیزم برای خانم های باردار عالیه

نه خواهرمن بخورنوش جونت

ن گلم مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان رستا خانم😍 مامان رستا خانم😍 ۱۰ ماهگی
مامان رز رشیدی مامان رز رشیدی هفته بیست‌وپنجم بارداری