۳۷.۹ تب محسوب میشه .؟

۲ پاسخ

بله عزيزم
ي خورده دسمال خيس بزار رو پيشوني و كف پاش
اگه پايين نيومد، پاراكيدبده بهش

اره ۳۷و نیم به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی
مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی