بعد از ۱۵ ساعت فست ی قهوه بخورم تا ناهار

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم شروع ناشتایی با قهوه خوب نیست ی لیوان اب گرم بخور

سلام
مهرنوش میشه درباره رژیم فست بگی ،چطوره و...
منم میخام شروع کنم ولی اطلاعاتم دربارش خیلی کامل نیس
فقط میدونم ۱۶ساعت نباید چیزی جز اب و چای بخوری

خواهر عکس ناخونتومیشه بزاری ببینم رنگشو

نوش جونت گلی💋🫂

منم امروز فست ۱۴ ساعته بودم
میگن واسه خانما فست ۱۶ ساعته ضرر واسه

مهرنوش جون عکسی که گفتی فرستادم

تصویر

مهرنوش رژیم گرفتی
وای که چقدر دوس دارم منم بگیرم اراده ندارم🫠

منم امروز اولین روز که فست و شروع کردم از ساعت ۹ دیشب

قهوه با معده خالی اسید معده رو بالا میبره و آسیب میزنه عزیزم

من تو ۱۵ ساعت ۱۵ وعده خوردم😂😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین.کارن🦋 مامان ماهلین.کارن🦋 ۲ سالگی