عزیزم اگه بدت میاد میتونی تخم مرغ و له کنی با ماست یونایی ،خیارشور، گردو، پیازچه و شوید خورد شده و نمک فلفل مخلوط کنی و بخوری، خیلی خوشمزه میشه🥰
من اصلا تخم مرغ اگه قاطی کوکو یا نیمرو نباشه نمیتونم بخورم دلم هم میزنه
من اوایل بارداری میخوردم ابپز
ولی دگ حالا نمیتوتم روغنی میپزم
من اصلااااا نمیتونم بخورم
میزارم تو دهنم بزور کوفت میکنممم
با پنیر و گردو
من با خیارشور و سس کچاپ میخورم
من از اول بارداریم از تخم مرغ ابپز بدم اومده بااینکه دکتر میگه بخور ولی اصلا یدونه هم نخوردم
نمیخورم
باپنیرو گوجه و خیارشوربخور زردیشو نخور
با کره مخلوط کن و له کن با چنگال خیلی خوشمزه میشه انگشتاتم باهاش میخوری
کره کاله خیلی خوشمزه اس البته
یوقتا چرا اذیت میشم از بوش
من با خیارشور و نمک و فلفل میخورم
نه متاسفانه من از اول بارداریم خوش اشتها بودم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.