۱۷ پاسخ

اونایی که ژنتیک خوبی داشته باشند قد چهارسالگیشو 108نه ما معمولی ها

من الان رفتم گرفتم قدشو ۱۱۲ بود

من امروز بردم
یکیش۱۱۰یکیش ۱۰۸

عزیزم نرمال توی۵ سالگی فک کنم .آخه نمودار رو هم نگاه کنی ۱۰۷ اینا واسه ۵سالگی هس ولی خیلی بچه ها خداروشکر ژن قد بلند ی دارن و توی ۴سالگی ۱۰۷ اینهاست. من خیلی دیدم تو سن دخترم ماشالله قد هاشون ۱۲۰ .۱۱۹.۱۱۷

دخترمن ۱۰۸هست ۵سالشه دکترگفته خوبه نرماله

دختر منم ۱۱۸ هست خرداد ۵ سالش تموم میشه

چهار سالگی تا ۱۰۶ خوبه از اون بالاتر بالای نمودار هست، ۵سالگی تا ۱۱۰

دختر من چند روز دیگه تولد ۵سالگیشه هنوز به ۱متر نرسیده😅

گرشا که ۱۰۴

پسر من ۱۱۶ خودمون بلندیم

ژنتکیه ولی نرمالش همینقده ک دکتر گفته خیلیا الان بیشترن ولی ممکنه تو نوجوونی استپ کنن

بچه من یک ماه دیگه میشه 5سالش قدش ۱۰۵هست

پسر من ۱۱۵ بود دکترش گفت خیلی خوبه

بچه من ک۱۰۵

دکترت روجدی نگیرعزیزم

شاه ۱۱۱ بود ماه پیش،گفت عالیع

قد ۵سالگی حداقل باید ۱۱۵باشه بازم بستگی به ژنتیک داره

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته نهم بارداری
مامان سیدایلیاوعلیسان مامان سیدایلیاوعلیسان ۵ سالگی