۲ پاسخ

حدود شانزده ساعت از روز مجازی آب و چای و چیزای بدون کالری بخوری فقط
بقیه شو هر چی دوست داشتی میتونی بخوری بقیه روز منظورمه

اون مدلی که من میدونم خواهر شوهرم دکتره اینجوری میگیره که اسیبی هم به بدنش نرسه
از هشت شب تا ۱۲ ظعر هیچی به جز اب یا چایی بدون چیزی
نمیتونی بخوری از ۱۲ ظهر تا هشت میخوری حالا چیزای مقوی مثل تخم مرغ سیب زمینی مرغ و اجیل
میوه و قندو شکر و بیسکوییت اینا نخور

سوال های مرتبط