سونو دادم صدک 15هست خیلی میترسم چکار کنم

۴ پاسخ

یعنی ریز باشه به دنیا بیاد رشد میکن

ترس نداره عزیزم
فقط یکم ریزه بچت مشکلی نداره
اینترامیل پر پروتئین بگیر روزی دوبار بخور
آجیل هم زیاد بخور خیلی کمک میکنه

معمولا ال ارژنین و لیدی میل میدن

دکترت چی گفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد