ب منم گفتن باید بزنی ۸ماهگی چون من منفی هس گروه خونیم همسرم مثبت دکتر گفتی یکی تو ۸ ماهگی یکی هم بعد دنیا اومدن بچه باید بزنی که اگ بارداری مجدد داشتی بچه تو شکمت نمیره و اینکه برای فلج و ناهنجاری ها میزنن انگاری
ن ازمایش خاصی نمیخواد،وقتشو دکتر میگه میخری میزنی
اگه گروه خونی تو و شوهرت منفی و مثبت باشه ضد هم باشین باید بزنی
الان من oمنفی هستم شوهرم aمثبت،من میزنم
اره ی ازمایش کوبسم قبلش دادم
آزمایش نداره که من امپولش گرفتم موندم برق قطع شد چکارش کنم
باید حتما بیست هشت هفته تزریق بشه؟
من بارداری قبلی ماه هفتم زدم آزمایش خاصی ندادم قبلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.