خانوما من نمیدونم چرا اینقده تخمه ژاپنی میخورم اشکال نداره؟

۳ پاسخ

نه مصرفش عالیه
مغزیجات بخور حتما

اوف منم عاشقشم

خوبه منیزیم داره ولی شور نباشه خدایی نکرده فشارت بره بالا

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری