۴ پاسخ

من میخام از ماه بعد ی خونه تکونی اساسی کنم نمیدونم میشه یا نه😐

اتفاقا خوبه منم بافتم مژه هم زدم بعد زایمان چهرم خوب بود ناخنامم ژلیش کردم طرح حنا رو دستم زدم لباس ست مادر دختری برا مهمان میاد هم دادم دوختن

تصویر

منم تو فکرش بودم دوهفته دیگه برم فیشیال کنم و شمع بندازم موهام ببافم اسپا کنم .. دوسه دست هم لباس راحتی شیک خریدم..

منم میخوام موهامو ببافم بنظرم خیلی فکر خوبیه

سوال های مرتبط