گفتی خان داداش ....
من پسر کوچیکم به پسر بزرگم که ۱۲ سالشه میگه خان داداش کلا اینجوزی صداش میزنه 😁
نوش جانتون.ما داداش ندارم ولی به پسر خواهرم داداش میگیم از من کوچیکتره وقتی بخواد بیاد خونمون از شبش همه چی تدارک میبینم هرچی دوس داره آماده میکنم
نوش جان همیشه دوس داشتم داداش داشتم
بخاطر این خیلی دوسداشتم بچم پسر باش
اکثرا بهش میگم داداش مانی خیلی حس خوبیه 😍
افتخار دوستی میدین عزیزم؟؟
🐍الان میاد زود باش😂😂
🥺🥺🥺🥺🥺🤌🤌
به به نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.