۷ پاسخ

گفتی خان داداش ....
من پسر کوچیکم به پسر بزرگم که ۱۲ سالشه میگه خان داداش کلا اینجوزی صداش میزنه 😁

نوش جانتون.ما داداش ندارم ولی به پسر خواهرم داداش میگیم از من کوچیکتره وقتی بخواد بیاد خونمون از شبش همه چی تدارک میبینم هرچی دوس داره آماده میکنم

نوش جان همیشه دوس داشتم داداش داشتم
بخاطر این خیلی دوسداشتم بچم‌ پسر باش
اکثرا بهش میگم داداش مانی خیلی حس خوبیه 😍

افتخار دوستی میدین عزیزم؟؟

🐍الان میاد زود باش😂😂

🥺🥺🥺🥺🥺🤌🤌

به به نوش جان

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی