من دوست ندارم دوست دارم همین قدری بمونه🥺🥺🥺🥺
حالا ک دغدغه ی غذاپیداکردی میگی کاش قبل ۶ ماه بود همون شیرمیخورد فقط
اصلا نمیگم
کولیک خیلی اذیت میکنه ولی دوماهگی تموم میشه معمولا
بعد از واکسن دوماهگی
همه چی عوض میشه شیرین میشه بچه اروم میشه😍
اونوقت تازه میتونی لذت ببری
اره دقیقا دوست دارم زود بگذره رفلاکسش خوب بشه خیالم راحت بشه
اره خیلی بچه هام کولیک و رفلاکس دارن هم خودشون اذیتن هم من
نه با اینکه خیلی سخته ولی این تایم خیلی شیرین و قشنگه دوست ندارم سریع بگذره و زود بزرگ بشه
من روزی هزار بار میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.