۷ پاسخ

من دوست ندارم دوست دارم همین قدری بمونه🥺🥺🥺🥺

حالا ک دغدغه ی غذاپیداکردی میگی کاش قبل ۶ ماه بود همون شیرمیخورد فقط

اصلا نمیگم
کولیک خیلی اذیت میکنه ولی دوماهگی تموم میشه معمولا
بعد از واکسن دوماهگی
همه چی عوض میشه شیرین میشه بچه اروم میشه😍
اونوقت تازه میتونی لذت ببری

اره دقیقا دوست دارم زود بگذره رفلاکسش خوب بشه خیالم راحت بشه

اره خیلی بچه هام کولیک و رفلاکس دارن هم خودشون اذیتن هم من

نه با اینکه خیلی سخته ولی این تایم خیلی شیرین و قشنگه دوست ندارم سریع بگذره و زود بزرگ بشه

من روزی هزار بار میگم

سوال های مرتبط