بستنی پروتیینی کاله بگیر. هم خوشمزس هم قندش صفره. گاهی البته پیش میاد اما خب اگر گزینه های جایگزین رو بشناسی کمک میکنه
من دیابت دارم دکتر انسولین داده ، همه چیم میخورم با انسولین کنترل میشه تازه بعضی اوقات قندمم میفته
من خیلی رعایت میکنم بازم بهم انسولین داد
ببین منم قندم لب مرز بود ۹۳ بود.من سیب زمینی خوردن رو گذاشتم کنار کامل درست شد! البته من کلا اهل شیرینی خوردن و چیزای شیرین نبودم
منم لب مرزم ولی هر ازگاهی دوهفته قندمو تو خونه روزی ۴بار باید چک کنم بستنیم میخورم اوکیم فقط سعی کن یکم فعالیت داشته باشی همش نخابی
حالا تو سه هفته یه بار خیلی عالیه افرین به اراده تون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.