۱۳ پاسخ

وزنت خیلی ایده آله که! من ۱۶۰ هستم با وزن ۶۸ آرزومه بشم ۶۰ کیلو

عزیزم این نسخه رو بگیر بخور تو یک ماه ۵ کیلو اضاف میکنی
۳ تا شربت اشتها هست
یکیش راسیپ
یکیش سانستول زینک پلاس
و یکی دیگه دقیق یادم نیس
یه دونه هم پودر گین آپ هست
دستورش هم خواستی برات بخونم

تصویر

ولا من هر میخورم چاق میشم شانس ندارم 😐😂تنقلات و پفک و بستنی لواشک زیاد میخورم ....غذا هم با سالاد و سبزی بخور اشتهات وا شع سیب پنیر پیتزا بزن بخور چیزای چرب و چیلی و ابگوشتی

توروخدا خوبی که
خوشبحالت
هرلباسی بپوشی بهت میاد
من ۱۶۱ ام
۶۹ کیلو

جوانه گندم

من قدم۱۶۰هست وزنم۵۳!!!!!بازم فک میکنم جاداره لاغرتر بشم

اصلاااا این کارو نکن. چاق میشی. تقریبا هم قد منی. من الان ۷۳ کیلو ام😑 دارم لاغر میکنم بشم ۶۲.

وای نه خیلی چاق میشی من با قد ۱۷۳ 58 کیلوم
بنظرم بیشتر از این بد میشی گرد میشی

منم دقیقا همین قدو وزنم من فک کنم ۱۶۶ باشم لاغرم بنظر خودم دوس دارم حداقل ۶۵ کیلو بشم ولی نمیشم

خیلی خوبی که
نکن لطفا بعد پشیمون میشی
من قدم ۱۶۰ وزنم ۶۸ آرزومه ۶۰ بشم حداقل

خیلی خوبه که من با قد ۱۶۹اینه وزنم پس سیخم

ولا من آبم بخورم وزنم میاد بالا

چی بخورم چاق بشم؟؟

سوال های مرتبط