خانم ها بتا چی هست

۲ پاسخ

وقتی ازمایش بارداری میدی ، یه عددی هست بهش میگن بتا . مثلا باید بالاتر از ۳۰ باشه ،اگر عدد بالاتر بود یعنی بارداریت قطعی هست بعد دکتر احتمالا میگه بتا رو تکرار کن ( یعنی بعد دوروز دوباره ازمایش بده)

آزمایشی که واسه بارداری میدن و از روی عددش هم رشد جنین رو بررسی میکنند

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملیکا و نی نی مامان ملیکا و نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری