وقتی ازمایش بارداری میدی ، یه عددی هست بهش میگن بتا . مثلا باید بالاتر از ۳۰ باشه ،اگر عدد بالاتر بود یعنی بارداریت قطعی هست بعد دکتر احتمالا میگه بتا رو تکرار کن ( یعنی بعد دوروز دوباره ازمایش بده)
آزمایشی که واسه بارداری میدن و از روی عددش هم رشد جنین رو بررسی میکنند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.