سلام مامان شاه پسر خوبی؟ یکی از پیامات گذاشته بودی پای مادرت زخم دیابتی داشته الان خوب شده. چون مادر منم زخم و الان عفونت فعال. کرمانیم بیست روزه بستری ولی اصلا عفونتش خوب نشده. شما وضع پای مادرتون چطوری بود و دکتر براش چیکار کرد خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.