۱ پاسخ

سلام مامان شاه پسر خوبی؟ یکی از پیامات گذاشته بودی پای مادرت زخم دیابتی داشته الان خوب شده. چون مادر منم زخم و الان عفونت فعال. کرمانیم بیست روزه بستری ولی اصلا عفونتش خوب نشده. شما وضع پای مادرتون چطوری بود و دکتر براش چیکار کرد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۶ سالگی