سلام مامانا برای رشد جنین وی بخورم خوبه؟

۵ پاسخ

هنوز زوده برا وزن گیری جنین
از ۲۴ هفته شروع کن بستنی خوردن تخم مرغ ابپز خوردن پروتئین زیاد بخور در کل با لیدی میل

عزیزان اشتباه تایپی شده چی وی افتاده

وی از این پودرای بدنسازی؟؟؟
خاک برسرم
اونا پر از هورمونه.اصلا برای ادم عادیشم زیادش خوب نیست.
کباب و آجیل و پروتئین باید بخوری.

نه خطرناکه
لیدی میل بخور اون فقط مال بارداریه

بیخیاااال ممکنه نوع پروتئینش مناسب نباشه دختر!

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری