۷ پاسخ

آبغوره یکم بریز تو آب و بعد غذا بخور

همین که قند مصنوعی و حذف کنی کلی میاد پایین من ازمایش گلوکزم تایم تولدم بود و عددش شد ۱۲۴ بعد یک هفته با حذف قند مصنوعی رسیدم به ۸۶ و همچنان قند مصنوعی رو حذف کردم همین نگران نباش اوکی میشه

فقط سعی کن شیرینجاتو کم کنی خودش میاد پایین

باید رژیم بگیری. و قند مصنویی حذف کنی. و کربوهیداراتو کم

کدو سبز بخور ، رنده کن تو ماست شویدم بریز تو ماست بخور

توت سفید یا توت خشک
بامیه

پیاده روی خیلی تاثیر داره متفورمین نمیخورین؟

سوال های مرتبط