آبغوره یکم بریز تو آب و بعد غذا بخور
همین که قند مصنوعی و حذف کنی کلی میاد پایین من ازمایش گلوکزم تایم تولدم بود و عددش شد ۱۲۴ بعد یک هفته با حذف قند مصنوعی رسیدم به ۸۶ و همچنان قند مصنوعی رو حذف کردم همین نگران نباش اوکی میشه
فقط سعی کن شیرینجاتو کم کنی خودش میاد پایین
باید رژیم بگیری. و قند مصنویی حذف کنی. و کربوهیداراتو کم
کدو سبز بخور ، رنده کن تو ماست شویدم بریز تو ماست بخور
توت سفید یا توت خشک
بامیه
پیاده روی خیلی تاثیر داره متفورمین نمیخورین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.