چیکارکنم همش یبوستم 😭 خیلی اذیتم

۱۳ پاسخ

من هر روز یه کاسه بزرگ کاهو با روغن زیتون میخورم...خیلی بهم کمک کرد و یبوستم برطرف شد

انجیر بخیسون آبشو بخور .آلو بخور. روغن زیتون تو برنامه غذاییت بزار . به هیچ وجهه به خودت فشار نیار زور نزن

شربت منیزیوم بخور

آلو،اسفناج،انجیر

شیاف گلیسیرین استفاده کن

منم بدترازتو بودم گریه میکردم سه روز لواشک زرد الو میخورم بهتر شدم اذیت نمیشم

کیوی بخور هرروز

اول اینکه باید آب زیاد بخوری که کم آب نشه بدنت بعد غذاهای آبکی هم بخور و وقتی این‌جوری میشی کیوی جوابه ولی به نظر من هیچ اقدامی بدون مشورت دکترت نداشته باش و طبیعی هم هست نگران نباش

آب انار خیلی خوبه

هر روز صبح انجیر و ابشو بخور و روزی یکی دوتا کیوی

یدونه انجیر خیس کن بخور. جنینم زیبا میشه

کیوی خیلی خوبه حتما بخور

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی