من میگرن داشتم موقعی ک سردرد میگیرم یه قرص استامینوفن ۵۰۰ حتما باید بخورم سرمم ببندم چند ساعت بخوابم و گنه خوب نمیشه
بخور آب گرم بده به سرت و ماساژشش بده
نعناام خوبه دم کنی
یه کوچولو پودر زنجبیل را خیس کن با چند قطره آب خمیری شد بزن به پیشونیت ببین آرومش می کنه
من گلاب بومیکنم بهتر میشم
سلام عزیزمم منم از دیروز تا الان سر درد امونمو بریده قرصم نخوردم
من ۵ روز کلا سر درد داشتم خودش کم کم اروم شد هنوزم درد میگیرع ولی کم
با قرص ابلیمو دارچین
من تو دوران جنگ اینجوری بودم الان بهتر شدم
استرسی بود برا من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.