هنوز ۲۰ روزه زایمان کردی
به هودت سخت نگیر
دپ سه ماهگی تازه زندگی شروع میشه
الان فشار بیاری یک عمر باید درد جسمی و روحی بارداری و زایمان و بچهداری رو باخودت حمل کنی
ریلکس کن
وای اره خیلی سخته منم کمبود خواب دارم فعلا اومدم خونه مامانم اینا دیگه نمیکشم سخته
واقعا منمهمینمشکل را دارم احساس میکنم من نمیتونم اما انگار برای همه س منم تا بچه میخوابه بیهوش میشم
من یه پسر ۱۰ ساله دارم گاهی کمکم میکنه ولی بازم سخته🤕
دختر منم از بدو تولدش کولیک ورفلاکس داشت کمکی هم نداشتم خودم بودم وخودم درسته خیلی جاها کم آوردم ولی ادامه دادم بخاطر بچم بخاطر خودم اگه کمکی داره ازشون بخواه کمکت کنن اگه هم ن تحمل کن این روزا میگذره من الان عذاب وجدان دارم چون افسردگی بعد زایمان گرفتم وسر بچه داد میزدم وفلان ولی الان میگم کاش اونجور نبود
حالا فک کن دوتا بچه پشت هم داشته باشی ....
خیلی سخت بخصوص ماهایی ک کمک دست نداریم و سزارینی هم باشی☹️😭کبود شدم🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.