۵ پاسخ

کاچی درست کن عالیه تا سه چهار روز درست کن بخور

کاچی بخور خیلی خوبه ولی اگ خوردی ب بچت شیر نده شیرتو بدوش بعد بده چون خیلی طبعش گرمه

ما یه پودر داریم مخصوص زاجی از عطاری بگیر
نبات و زیره و میخک و پسته و خیلی چیزای دیگ قاطی میکنن ک کلا مخصوص زاجی برو عطاری بگو برات آسیاب کنن بگیر رحم و نرم میکنه خیلی خوبه

چای زیره چای نبات

روغن زرد تخم مرغ محلی

سوال های مرتبط