سزارینی هاچندروزگی بهتره بخیه روبکشیم؟؟؟

۱۷ پاسخ

من دکترم گفت ۵ روز
من ترسیدم ۱۰ روزگی دادم همسرم چسبشو کند

۱۱روزگی من کشیدم

هشت روزگی

۱۲ روز

من خودم کشیدم بعد ۱۰روز

منم روز هشت دکتر کشید

۱۰روز

چقدر دیررر اذیت نشدی
۱۱ روزگی کشیدم. خودم کشیدم

۱۲روزگی

من بعد ۳۰ روز خودم کشیدم

من هشت روزگی

من روز۱۰کشیدم

ده روزگی شوهرم کمک کرد کشیدم

ده روز

10روزه

من 9روزگی کشیدم

برو بکش من ۹ روزگی کشیدم آسان بود درد نداشت شوهرم کشید

سوال های مرتبط

مامان اهورا 💙 مامان اهورا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان مَحیـــا🌼🦋 مامان مَحیـــا🌼🦋 ۱۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی