من هفته ام پایین تره ولی از اول بارداری طبقه چهارم بدون اسانسورم تقریبا یه روز درمیونه از خونه اومدم بیرون .وزنم خهلی کنترل شده
من بیست دقیقه ،نیم،یک ساعت،هر جا شکمم سفت بشه برمیگردم
من نمیتونم درد شدید اسخوان واژن دارم یهو میگیره نفسم میره
شوهرم ب دادم نرسه همونجور خشک میشمم
انقدر میترسم به هفته شمام برسمو خوب نشم که حد نداره
میترسم نتونم فعالیت لازمو داشته باشم
من اومدم خونه مامانم بیست تا چهل دیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.