توصیه هاتون واسه سزارین؟😁🫶

۵ پاسخ

نترس اصلا

اصلا ترس نکن
من ترس کردم تو اتاق عمل بدنم خیلی لرزید، هنوزم خوب نشدم
نفس عمیق بکش تو اتاق عمل
بعدش اصلا صحبت نکن
سرتو تکون نده فقط چشاتو ببند
حتما حتما بعد ۸ ساعت که اجازه خوردن داری یه کاپوچینو غلیظ بخور
گوشت گاوی( مثل کوبیده) لب نزن باعث دل درد و نفخ میشه به شکمت خیلی فشار میاره

شیاف تند تند هر ۴ ساعت بزار حتما

۴ساعتی ۲تا ۲شیاف بزن فقط نزار دردات شروع بشه همین

خدا پشت پناهت😂دعا کن ماهم برسیم به این تاریخ

سوال های مرتبط